środa, 8 kwietnia 2015

Nominacja Liebster Blog Award ❤

Heeej,
Właśnie przed chwilą zorientowałam się, że mój blog został nominowany do LBA, czyli Liebster Blog Award. Jestem troszeczkę (a nawet bardzo) zdziwiona i szczęśliwa ;D Polega to na tym, że bloggerzy nominują po 11 blogów i każdy nominowany odpowiada na 11 pytań. Ideą tego przedsięwzięcia jest wypromowanie ciekawych, chociaż czasem mało znanych blogów.
Oto blog superosoby, która mnie nominowała i nic mi o tym nie powiedziała XD :
 moj-swiat-do-góry-nogami.blogspot.com <-- polecam!

A oto pytania, które zostały mi zadane:
1. Dlaczego zdecydowała się pisać blog o tej tematyce, a nie innej?
Piszę Fantasy. Zainspirowała mnie moja ulubiona seria - Dary Anioła Cassandry Clare. U mnie również można spotkać wampiry, wilkołaki, a z czasem dowiecie się co jeszcze ;)
2. Czy w którejś postaci odnalazłabyś siebie?
Szczerze mówiąc, tak. Główna bohaterka ma trochę cech po mnie, ale jest tą lepszą wersją- bardziej utalentowaną i mimo wszystko zwariowaną.
3. Jakiej muzyki nienawidzisz?
Techno, dubstepu i country. Ciężko mi słuchać takiej muzyki gdziekolwiek jestem.
4. Piszesz książkę?
Oprócz bloga, czasami piszę opowiadania i teksty. Mam zarys książki, którą chciałabym rozpocząć.
5. Czemu nie/tak?
Przede wszystkim brak czasu i nauka - wymówka każdego bloggera.
6. Od kiedy piszesz?
Hmm... Od roku chyba ;o
7. Ulubione serie książkowe?
Dary Anioła oraz Diabelskie Maszyny Cassandry Clare, Więzień Labiryntu Jamesa Dashnera oraz Gone Zniknęli Michaela Granta ❤
8. Kogo najbardziej szanujesz w swoim opowiadaniu?
Myślę, że Kate. Zawsze ma czas dla przyjaciółek, jest dla nich podporą i "klejem". Uspokaja szaleńczy temperament Olee, a Caroline potrafi doradzić i pomóc. Ostrożnie obchodzi się z chłopakami, a obowiązki stawia zawsze (no, prawie) nad przyjemności.
9. Wzorujesz się na jakimś autorze?
Chyba na wszystkich po trochu z tego co u siebie zauważyłam. Można tu zobaczyć jakieś pierwowzory z bardzo, bardzo wielu książek.
10. Sama korektorujesz rozdziały, czy masz swoją betę?
Sama, jak na razie.
11. Gdybyś mogła, zmieniłabyś coś w swojej opowieści?
Sama nie wiem. Teraz chyba nie, ale zapewne z czasem będę coś chciała XD

Okay, to tyle ;> Teraz ja najpierw zapiszę pytania, a następnie blogi, które nominuję.

1. Twój ulubiony parring?
2. Ulubiony kolor?
3. Kto jest osobą, na której wzorowałeś/łaś główną bohaterkę/głównego bohatera?
4. Spędzasz więcej czasu sam/a, czy w towarzystwie?
5. Planujesz to, co napiszesz, czy wymyślasz z głowy i od razu wstawiasz na bloga?
6. Co Cię inspiruje?
7. Wolisz pisać swoje, czy czytać teksty innych?
8. Ulubione imię damskie/męskie?
9. Jaka jest najdziwniejsza książka, którą przeczytałeś/łaś?
10. Nie wkurzają Cię moje głupie pytania? XD
11. Oceń swojego bloga w skali 1-10.

Nominowane blogi przeze mnie:
 ~ życie-jest-jedno06.blogspot.com
~ miłość-nie-dzięki.blogspot.com
~ kraina-hadesa.blogspot.com
~ niebopoco.blogspot.com
~ moonlighthike.blogspot.com
~ tacopiszeopowiadania.blogspot.com
~ tori0102.blogspot.com
~ dziweczynai.blogspot.com
Gratuluję wszystkim dobrej roboty i życzę powodzenia oraz weny!
A rozdział pojawi się dzisiaj lub w piątek ;)

7 komentarzy:

  1. Tak na dobrą sprawę, to nie zdążyłam jeszcze kogokolwiek o tym poinformiwać, bo jestem strasznym leniem. XD Muszę dzisiaj zrobić rundkę po blogach i napisać ludziom o tym w komentarzach. Ehhhhhh...
    /Majalissa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) nominowałam Cię tutaj :
    http://marzenia-jak-motyle.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html
    pisz, bo są moje własne pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam cię do LBA http://opowiadaniaajulii.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA http://everybody-needs-somebody-ens.blogspot.com/2015/04/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba znów ktoś cię nominował xd http://moje-glodowe-igrzyska-46.blogspot.com/2015/04/lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz to szybciej , chce nowy rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Więcej informacji na moim blogu: http://four-page.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń